L'associació dissenya dues línies de publicació, una revista semestral i un recull de fitxes de mobles.
Els llibres i estudis
Ens fem ressó de la impossiblitat actual d'editar estudis especialitzats en format tradicional. Els estudis sobre el moble tampoc no se n'escapen. Aquesta dificultat, que s'afegeix a les pròpies del sector, condiciona encara més el seu futur i fa necessari l'esforç de tot el col.lectiu i el suport de les administracions públiques per tal de superar-la.
De moment, la nostra iniciativa individual ha arribat a redactar dues obres pendents de publicar:
L'una, "Les tècniques del daurat i de la policromia", escrita pel senyor Ramon Lluís Monllaó, restaurador d'obres d'art i llicenciat en belles arts.
L'altra, "La cómoda catalana y sus variates tipológicas en el siglo XVIII", escrita por Mónica Piera Miquel, doctora en història de l'art i especialista en moble.