Ficha técnica

  • Fecha de procedencia
    26-3-2025
  • Número del objeto
    00321
  • Nombre del objeto
    Bagul
  • Título
    Bagul armari, 1875-1950
  • Lugar de procedencia
    Vic
  • Historia del objeto
    La propietat ens diu:
    "Era d’un familiar que la va comprar per viatjar a Amèrica."
  • Lugar de producción
    Desconocido
  • Fecha de producción
    1875 - 1950
  • Descripción física
    Bagul armari de fusta amb l'exterior recobert de pell i reforçat amb cantoneres de metall i dues bandes de cuir clavades amb claus de cap rodó, que divideixen l'alçada en tres parts iguals. Col·locat en posició vertical obre amb una tapa superior i es divideix en dues parts tot al llarg. La part superior tanca per un pany de metall daurat que està flanquejat per dos pestells rodons. Altres quatre panys metàl·lics tanquen les dues meitats que conformen el bagul.
    Amb molt bon estat de conservació, conserva a l'interior els penjadors de fusta i les barres i llistons per assegurar la roba al lateral que conté la tapa. L'altra meitat de l'interior s'organitza amb dos compartiments i una caixa, tots tres tancats amb tancament metàl·lic.
    Els dos laterals estan decorats per segurament una ànima de cartó folrat de loneta de cotó ratllada en blau i blanc. L'interior de la tapa sembla folrat per un teixit sedós morè de color blau brillant.
  • Materiales y técnicas
    Fusta · Pell d'animal · Metall · Cotó · Seda
  • Observaciones a la producción
    Bagul armari de luxe.
  • Dimensiones
    105 x 60 x 36 cm
  • Notas descriptivas
    Informació donada per la propietat:
    "És de pell i metall a l’exterior, i fusta i roba per dintre."
  • Bibliografía de referencia
    "100 Legendary Trunks: Louis Vuitton". New York: Abrams, 2010.
  • Historial de documentació
    Visualización
    Documentat per: PIERA MIQUEL, Mónica
    Visualización
    Documentat per: AGUILERA, Beatriz

Suscríbete a nuestro AEMnews

+ CONGRESO

Sept' 20 virtual

Mayo' 21 presencial

+ CONEXIONES